11/07/2017
Εκτός από το ξύλο, στην κατασκευή σκαφών χρησιμοποιείτε ως επί το πλείστον το σίδερο, λόγω της αντοχής του, της εύκολης κατασκευής του και της υδατοστεγανότητας του. Τα μέταλλα όμως διαβρώνονται και μια από τις παραμέτρους που προκαλούν την διάβρωση είναι το περιβάλλον. Στο θαλάσσιο περιβάλλον, η διάβρωση μπορεί επέλθει νωρίτερα, για αυτό είναι απαραίτητο τα υλικά αυτά να προστατεύονται με βαφή, Με τη σωστή προετοιμασία της επιφάνειας και του συστήματος βαφής, τα κύτη από σίδερο μπορούν να παραμείνουν για πολύ καιρό σε καλή κατάσταση, με ελάχιστη συντήρηση.
Συμβουλές για τη σωστή συντήρηση των μεταλλικών μερών του σκάφους:
- Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε εργασία σε μεταλλική επιφάνεια, αφαιρείτε τα αλάτια και τους ρύπους με γλυκό νερό, χρησιμοποιώντας ένα πλυστικό υψηλής πίεσης όπως το
AR BLUE CLEAN 586.
- Οι επιφάνειες δεν πρέπει να έχουν σημάδια διάβρωσης.
- Για να απομακρύνετε την διάβρωση και να προετοιμάσετε την επιφάνεια χρησιμοποιήστε αμμοβολή ή τρίψιμο.
- Αμέσως μετά την προετοιμασία της επιφάνειας χρησιμοποιήστε το γνωστό ΜΙΝΙΟ θαλάσσης ή αντισκωριακό πολυουρεθάνης το ή το εποξειδικό αντισκωριακό αστάρι
- - Το μίνιο θαλάσσης χρησιμοποιείται για το αστάρωμα σιδερένιων επιφανειών και επίσης για το αστάρωμα ξύλινων σκαφών, είτε αυτά είναι από σανίδια είτε από κόντρα-πλακέ θαλάσσης. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το μίνιο θαλάσσης δεν είναι τελικό χρώμα, πρέπει να βαφτεί.
- To X-RUST είναι αντισκωριακό υπόστρωμα πολυουρεθάνης 2 συστατικών για επιφάνειες σιδήρου, φθαρμένου γαλβανιζέ κ.λπ. Τα ισχυρά αντισκωριακά συστατικά του προστατεύουν το μέταλλο από την διάβρωση και τη σκουριά σε παραθαλάσσιο ή υποθαλάσσιο περιβάλλον. Ιδανικό για ναυτιλιακή χρήση και για υπερκατασκευές. Δίνει λεία επιφάνεια, για υψηλής ποιότητας τελείωμα. - Πριν το τελικό χρώμα πρέπει να περαστούν οι επιφάνειες με αστάρι. Ειδικά αν στις επιφάνειες παρατηρηθούν ατέλειες όπως γρατζουνιές και μικρά βαθουλώματα μπορούν να εξαλειφθούν με το UNI-PRIMER A+B.
- Το Uni Primer είναι πολυουρεθανικό αστάρι δύο συστατικών για την
προστασία επιφανειών για πραγματικά ιδιαίτερες απαιτήσεις. Αποτελεί την
ιδανική βάση για ένα μεγάλης διάρκειας σύστημα , όταν συνδυάζεται με
Polygloss και Antiskid. Εξομαλύνει το υπόστρωμα γεμίζοντας τις ατέλειες και μετά το γυαλοχαρτάρισμα αφήνει μια βελούδινη επιφάνεια που επιτρέπει το εύκολο τσεκάρισμα του σκάφους. - Για να ολοκληρωθεί η συντήρηση και η προστασία των μεταλλικών επιφανειών πρέπει να βαφτούν με τελικό χρώμα, συστήνουμε το POLYGLOSS A+B.
- Το Polygloss είναι πολυουρεθανικό χρώμα δύο συστατικών εξωτερικής
χρήσεως, εξαιρετικά μεγάλης αντοχής. Ιδανικό όχι μόνο για την βαφή,
αλλά και για την προστασία επιφανειών, με πραγματικά ιδιαίτερες
απαιτήσεις. Για έξαλα σκαφών (πλοία, βάρκες, κότερα,
καΐκια) κατασκευασμένα από ξύλο, κόντρα πλακέ, πολυεστέρα ή μέταλλο. - Στην επιφάνεια του καταστρώματος ή σε σημεία επικίνδυνα στην ολίσθηση, χρειάζεστε αντιολισθητικό χρώμα για την ασφάλειά σας, δοκιμάστε το ANTISKID A+B .
- Το Antiskid είναι ειδικό αντιολισθητικό χρώμα πολυουρεθάνης δύο
συστατικών με εξαιρετική πρόσφυση σε όλες σχεδόν τις επιφάνειες και
μεγάλη αντοχή στις καιρικές επιδράσεις. Είναι ιδανικό για καταστρώματα
σκαφών, ιστιοσανίδες, ράμπες, γήπεδα, σκαλοπάτια, πισίνες, κ.τ.λ. - Είναι σημαντικό το σύστημα βαφής να απομονώνει εντελώς τη μεταλλική επιφάνεια από τον αέρα και το νερό.
- Πριν τη βαφή, να ελέγχετε τη θερμοκρασία της επιφάνειας, καθώς το μέταλλο τείνει να αποκλίνει αρκετά από τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος.
Δείτε ακόμα:
Σκάφος! Οδηγίες για την συντήρηση και βαφή του σκάφους σας.
Πιστόλι βαφής ή ρολό και πινέλο; Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να βάψετε;