Τρόποι & Έξοδα αποστολής

Η εταιρεία μας χρησιμοποιεί την υπηρεσία Smart Locker Point (Last Mile) της επιλογής σας, παραλαμβάνετε όποτε θέλετε χωρίς να χρειάζεται να περιμένετε τον διανομέα, και τις υπηρεσίες ΕΛΤΑ Courier και Speedex με παράδοση από 2 έως 3 ημέρες σε όλη την Ελλάδα!  Τα προϊόντα που έχετε σε παραγγελία συσκευάζονται και αποστέλλονται σε 1-2 ημέρες από την ημερομηνία της παραγγελία σας. Για πολύ απομακρυσμένες-δυσπρόσιτες περιοχές ίσως χρειαστεί 1-2 ημέρες επιπλέον. Δυσπρόσιτοι προορισμοί χαρακτηρίζονται οι περιοχές εκτός των ορίων των κύριων πόλεων τού δικτύου.

Κόστος αποστολής.
Ο υπολογισμός του κόστους αποστολής τους γίνεται κατά την διαδικασία συμπλήρωσης των στοιχείων σας. Η παράδοση γίνεται από 2 έως 4 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον προορισμό και τη χρονική περίοδο. Σε εποχές υψηλού φόρτου όπως Εορταστική περίοδο Χριστουγέννων-Πάσχα, η χρονική περίοδος διαφοροποιείται. Οι πελάτες μας ενημερώνονται για το ακριβή χρόνο παράδοσης.


Αποστολή με συμβατική μεταφορική εταιρία.
Για βαριά προϊόντα συνιστάται αποστολή με μεταφορική εταιρεία όπου σε αυτήν την περίπτωση το κόστος είναι εφάπαξ 20 ευρώ. Η εταιρεία μας συνεργάζεται με μεταφορικές εταιρείες σε όλη την Ελλάδα προσπαθώντας να καλύψουμε ακόμα και τις πιο απομακρυσμένες περιοχές για να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε. Ενημερώνουμε πως σε αυτήν την περίπτωση το κόστος των 20 ευρώ αφορά την αποστολή των προϊόντων μέχρι την έδρα της μεταφορικής και όχι μέχρι την δηλωμένη διεύθυνση σας, κατά συνέπεια η παραλαβή των προϊόντων πρέπει να γίνει με την μετάβαση στην έδρα της μεταφορικής εταιρείας.


Το προϊόν εξαντλήθηκε

Εάν το προϊόν δεν υπάρχει άμεσα παραδοτέο τότε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων στο 700.700.0121 και στο 6942465093 για την ημερομηνία αποστολής και παράδοσης.


Πάτησε το icon και αναζήτησε το δέμα σου στην ELTA COURIER

Πάτησε το icon και αναζήτησε το δέμα σου στην Speedex

----------------------------------------------------------------------------

Νέος τρόπος αποστολής για την ergomarket.gr τώρα και σε Smart Locker Point 


         

Η διαδικασία είναι πολύ εύκολη και επιτυγχάνεται μέσα από 4 βήματα:

Βήμα 1: Επέλεξε τρόπο αποστολής με Smart Locker Point (skroytz), κατά την διάρκεια ολοκλήρωσης της παραγγελίας σου στην σελίδα του checkout.

Βήμα 2: Επέλεξε από τον χάρτη το Locker που σε εξυπηρετεί.

Βήμα 3: Όταν η Smart Locker Point (Last Mile) παραλάβει το δέμα σου, θα λάβεις ενημερωτικό sms ή μήνυμα viber με τον αριθμό αποστολής καθώς την εφαρμογή που πρέπει να κατεβάσεις για να ανοίξει η θυρίδα (προσοχή δεν είναι η ίδια εφαρμογή με το skroutz).

Βήμα 4: Όταν η παραγγελία σου τοποθετηθεί στο Locker, ενημερώνεσαι για την παραλαβή του με sms/viber.

---

Πόσο θα με περιμένει το δέμα μου;  

Το δέμα σου θα βρίσκετε στο Smart Locker Point (Skroutz) που επέλεξες για 48 ώρες από τη στιγμή που θα λάβεις το ενημερωτικό μήνυμα ότι η μεταφορική το έχει παραδώσει.

Προσοχή : Σε περίπτωση επιστροφής του δέματος λόγω μη εμφάνισης του παραλήπτη στο Smart Locker (λόγω της δέσμευσης χώρου), θα υπάρχει χρέωση της υπηρεσίας, που επιβαρύνει τον πελάτη και αφαιρείτε από το ποσό προς επιστροφή (το ποσό είναι 2.00€). Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται άμεσα μόλις παραλάβουμε τα προϊόντα και ελεγχθεί η κατάστασή τους.

Για την επιστροφή ελλαττωματικών και μη ελλαττωματικών προϊόντων δείτε περισσότερα εδώ

---

Για το άνοιγμα της θυρίδας θα χρειαστεί να κατεβάσετε την εφαρμογή Smart Locker Point (Skroutz). Παρακολουθήσε την αποστολή του δέματος από τον σύνδεσμο εδώ.