Σπρέι υψηλής Θερμοκρασίας Μαύρο Motip Dupli Heat Resistant 800C 400ml
Motip Dupli Σπρέι Βαφής Heat Resistant Υψηλής Θερμοκρασίας με Ματ Εφέ Μαύρο 400ml
Σπρέι ειδικό χρώμα που αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες, κατάλληλο για μηχανές, εξατμίσεις, θερμάστρες, σωλήνες θερμαστρών, ψησταριές κλπ.Διατίθεται μόνο με ματ φινίρισμα, δεν χρειάζεται αστάρι σε γυμνό μέταλλο , ανθεκτικό σε θερμοκρασίες έως 800oC και προσφέρει αντισκωριακή προστασία.
Βάψτε επιφάνειες που είναι εκτεθειμένες σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, όπως η εξάτμιση του αυτοκινήτου σας, με MOTIP Heat Resistant Paint. Το Heat Resistant Paint είναι ανθεκτικό στη βενζίνη, τα χημικά και τις καιρικές επιρροές.
Χαρακτηριστικά:
- Ανθεκτικό στη θερμότητα
- Αντοχή σε θερμοκρασίας 300-800℃
- Εξαιρετική πρόσφυση
- Ανθεκτικό στη βενζίνη, τα χημικά και τις καιρικές επιδράσεις
- Γρήγορο στέγνωμα σε στεγνές επιφάνειες 5-10 λεπτά
Κατάλληλο για:
- Εξατμίσεις
- Ψυγείο Αυτοκινήτων
- Θερμοσίφωνες
- Σόμπες
- Φούρνους
- Ψησταριές
- Λέβητες
- Καμινάδες
Οδηγίες χρήσης:
- Προεπεξεργασία: Η επιφάνεια πρέπει να είναι καθαρή, στεγνή και απαλλαγμένη από λίπη. Αφαιρέστε τη χαλαρή παλιά λάκα και τη σκουριά και τρίψτε την επιφάνεια. Μην εφαρμόζετε κανένα αστάρι.
- Περιποίηση: Η επιφάνεια πρέπει να είναι καθαρή, στεγνή και απαλλαγμένη από λίπη. Το αεροζόλ πρέπει να έχει θερμοκρασία δωματίου. Καλύτερη θερμοκρασία επεξεργασίας 10 έως 25°C.
- Πριν από τη χρήση, ανακινήστε το αεροζόλ για 2 λεπτά και ψεκάστε ένα δείγμα. Απόσταση από την προς επεξεργασία επιφάνεια περίπου 25 έως 30 εκατοστά.
- Εφαρμόστε την ανθεκτική στη θερμότητα λάκα σε πολλές λεπτές στρώσεις. Πριν εφαρμόσετε την επόμενη στρώση, ανακινήστε ξανά το αεροζόλ. Αφήστε να στεγνώσει σε θερμοκρασία δωματίου για μία ώρα. Στη συνέχεια, θερμάνετε για 30 έως 60 λεπτά (200°C) για να σκληρύνει το στρώμα βαφής. Ο καπνός αναπτύσσεται κατά τη διαδικασία σκλήρυνσης της λάκας.
- Μετά τη χρήση, καθαρίστε τη βαλβίδα (γυρίστε το αεροζόλ ανάποδα και πιέστε το ακροφύσιο για περίπου 5 δευτερόλεπτα).
- Ο χρόνος στεγνώματος εξαρτάται από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, την υγρασία του αέρα και το πάχος της λάκας που εφαρμόζεται.
Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις