Τοπική επισκευή χρώματος αυτοκινήτου με σπρέι!

23/05/2019
Τοπική επισκευή χρώματος αυτοκινήτου με σπρέι!

Η επισκευή μιας μικρής γρατζουνιάς ή αλλοίωσης του χρώματος του αυτοκινήτου  ή της μοτοσικλέτας είναι απλή υπόθεση αρκεί να ακολουθήσουμε τα σωστά βήματα. Η επιτυχία του αποτελέσματος, κρίνεται από το βαθμό του αδιόρατου της επισκευής. Για τους περισσότερους επιτυχημένη βαφή - μπάλωμα θεωρείται αυτή που είναι αόρατη από απόσταση 1m - 1.5m. Σε αυτό το σημείο πρέπει να τονίσουμε ότι η διαδικασία είναι σχετικά χρονοβόρα και απαιτεί λίγη υπομονή και δεξιότητα .Επόμενος συνιστούμε να εφαρμόζεται σε περιπτώσεις μικρών ζημιών και όχι ολοκλήρου του αμαξώματος.

Εργαλεία - Προϊόντα που θα χρειαστείτε:


Πώς βρίσκω τον κωδικό χρώματος του οχήματος μου;

Κάθε αυτοκίνητο, ανάλογα την εταιρεία κατασκευής του, αναγράφει έναν ειδικό κωδικό που αναφέρεται στο χρώμα του. Συνήθως μπροστά από αυτόν τον κωδικό προηγείται η λέξη COLOUR/PAINT ή TRIM. Τα πιθανότερα σημεία για να βρείτε αυτόν τον κωδικό, ανάλογα τη μάρκα του οχήματος σας, είναι τα εξής:

  • Επάνω σ' ένα ασημένιο ταμπελάκι, το οποίο είναι τοποθετημένο στο χώρο της μηχανής του αυτοκινήτου.
  • Δίπλα στην πόρτα του οδηγού ή του συνοδηγού. 
  • Πάνω στην κολώνα. 
  • Στο πορτ-μπαγκάζ. 
  • Πάνω στο άνοιγμα της πόρτας.
  • Κάτω από τη μοκέτα. 
  • Στο βιβλίο που δίνει το εργοστάσιο.

Ανάλογα με το είδος του πρωτότυπου χρώματος, αλλάζει και ο βαθμός δυσκολίας της εργασίας. Έτσι, η επισκευή σε απλά χρώματα τύπου μόνης είναι ευκολότερη από την επισκευή με χρώματα μεταλλικά ή με πέρλα. 

Βήματα

1. Όπως σε κάθε εργασία βαφής, η προεργασία είναι το παν. 

Καλύπτουμε με χαρτοταινία και εφημερίδα τα σημεία που δεν θα εργαστούμε, απομακρύνουμε και καθαρίζουμε την βρωμιά, την σκουριά κλπ από την επιφάνεια. Η εργασία μπορεί να γίνει με το χέρι χρησιμοποιώντας ντουκόχαρτο 800άρι στην αρχή και στην συνέχεια λίγο ψιλότερο 1000άρι. Μπορούμε να χρησιμοποιήσετε και γυαλόχαρτο ψιλό σε σφουγγάρι αντί για ντουκόχαρτο. Με αυτό το τρόπο πετυχαίνουμε την εξομάλυνση των τοιχωμάτων και των ακμών της ζημιάς.


2. Αστάρωμα. 

Επιλέγουμε ένα καλής ποιότητας primer με ισχυρό δείκτη πρόσφυσης. Το πάχος των στρώσεων ασταριού που θα εφαρμόσουμε εξαρτάται από το μέγεθος της ζημιάς. Όσο μικρότερη η ζημιά, τόσο λεπτότερες στρώσεις ασταριού. Αφού το primer στεγνώσει, τρίβουμε με 800άρι ντουκόχαρτο νερού το οποίο εμβαπτίζεται διαρκώς σε νερό.


3. Βαφή. 

Το χρώμα ψεκάζεται σταδιακά με μικρές στρώσεις έως ότου σχηματιστεί μικρή προεξοχή στην ζημιά σας. Όταν το χρώμα στεγνώσει τρίβουμε όπως στο στο αστάρι παραπάνω.


4. Τελικό στάδιο το βερνίκι. 

Τρίβουμε όλο το πλαίσιο, σκουπίζουμε με κηρόπανο και εφαρμόζουμε το βερνίκι σε σπρέι  σταδιακά όπως και το χρώμα σε λεπτές στρώσεις . Στην περίπτωση που η τελική επιφάνεια διαφέρει γυαλίζουμε το χρώμα με ειδικό σφουγγάρι και αλοιφές γυαλίσματος. Οι κινήσεις είναι παλινδρομικές και ξεκινούν με αργή ταχύτητα και μεγάλη πίεση. Τέλος, επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία με λεπτότερη αλοιφή και το αντίστοιχο σφουγγάρι. Η FARECLA G3 PREMIUM καλύπτει και τα δύο βήματα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ! Επιλέξτε βερνίκι 2 συστατικών όπως το 2K Klarlack Chamäleon, προσφέρει επαγγελματικό αποτέλεσμα με μεγαλύτερη αντοχή και διάρκεια από ένα απλό βερνίκι.


Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε για τη τοπική μικρή επισκευή. Η εργασία που αναφέρουμε παραπάνω δεν αναιρεί σε καμία περίπτωση την δουλειά που θα σας κάνει ένας επαγγελματίας φανοποιός.

Σχόλια

Δεν βρέθηκαν δημοσιεύσεις

Γράψτε μια κριτική